Home > Dieten > Mayo Dieet

Mayo Dieet

foto Mayo dieet

Informatie Mayo Dieet

Het Mayo Dieet duurt zeven dagen en moet strikt gevolgd worden. De calorie inname is tijdens het dieten beperkt om zoveel mogelijk te kunnen afvallen in korte tijd en dus kun je een hongergevoel krijgen. Je mag geen alcohol hebben tijdens het Mayo dieet en zo min mogelijk zout. De hoeveelheid aan rauwkost salades en gegrilde steaks worden niet aangegeven in het dieet menu. Dat mag u zelf bepalen als kunt u beter de hoeveelheid vlees niet groter maken dan 150 gram per keer. Als je niet houdt van knolselderij mag u deze vervangen volgens het Mayo dieet door verse gekookte asperges.




Menu Mayo Dieet

Het ontbijt is tijdens het Mayo dieet elke ochtend hetzelfde: een glas grapefruitsap, 1 of 2 gekookte eieren en zwarte koffie.

Dag 1
Lunch: 2 gekookte eieren, tomaten en zwarte koffie
Diner: 2 gekookte eieren, gemengde salade en een droog melbatoastje

Dag 2
Lunch: 2 gekookte eieren, grapefruit
Diner: runderlapje, tomaten, kropsla, knolselderij, olijven, augurken, zwarte koffie

Dag 3
Lunch: 2 gekookte eieren, spinazie, tomaten
Diner: 2 gegrilde lamskoteletten, knolselderij, augurken, tomaten, zwarte koffie

Dag 4
Lunch: 2 gekookte eieren, spinazie, zwarte koffie
Diner: 2 gekookte eieren, kwark, kool, droog melbatoastje

Dag 5
Lunch: 2 gekookte eieren, spinazie, zwarte koffie.
Diner: gekookte vis, gemengde salade, droog melbatoastje

Dag 6
Lunch: vers fruitsalade
Diner: runderlapje, knolselderij, augurken, zwarte koffie

Dag 7
Lunch: gevogelte, tomaten, grapefruit.
Diner: gevogelte, worteltjes, tomaten, grapefruit, kool, zwarte koffie

 
 
© Dieet-Gids.nl – Dieet | Mayo Dieet