Home > Dieten > dr. Gillian mcKeith dieet (Wat je Eet ben je Zelf Dieet)

dr. Gillian mcKeith dieet (Wat je Eet ben je Zelf Dieet)

foto gillian mckeith dieet

Informatie dr. Gillian mcKeith Dieet

Je bent wat je eet, is het principe van dr. Gillian mcKeith. McKeith is bekend van haar gelijknamige tv-programma dat eerder te zien was bij RTL4 en RTL8 waarin zij ongezond etende mensen met overgewicht uitdaagt 8 weken lang haar dieet methode te volgen en zo te kunnen afvallen. Haar eetprincipes zijn gebaseerd op zoveel mogelijk gezond eten. Verse groente, vers fruit, noten, zaden, mager vlees of liefst zelfs vegetarisch eten, water en groente- en vruchtensappen. Zij gaat er daarbij uit dat je niet minder moet eten, maar juist meer. Alleen wel de juiste producten met veel voedingswaarde. Bewerkte producten als koekjes, chips, snoep en fast food producten zijn verboden terrein bij dr. Gillian mcKeith dieet.




Hoe werkt het wat je eet ben jezelf dieet van dr. Gillian mcKeith?

Doel van haar wat je eet ben jezelf dieet is niet alleen afvallen, maar om er beter dan ooit uit te zien en je fantastisch te voelen, eigenlijk zonder dieten. dr. Gillian mcKeith legt een verband tussen voedsel en gezondheid en beloofd dat met haar voedingsadviezen je slanker, gelukkiger en gezonder wordt. De belangrijkste principes van het wat je eet ben je zelf dieet van dr. Gillian mcKeith zijn: veel groente en fruit, fruit- en groentesappen, zeegroente (zeewier), geen alcohol, zaden, noten, peulvruchten en granen. Getuige haar tv-programma ‘You are what you eat' is Dr. Gillian McKeith erin geslaagd zeer slechte eters te verleiden tot haar dieetmethode met zeer opmerkelijke resultaten. Naast haar tv-programma heeft ze een kliniek in Londen waar ze mensen helpt en adviseert met haar dieetmethodes.

 
 
© Dieet-Gids.nl – Dieet | dr. Gillian mcKeith (Wat je Eet ben je Zelf Dieet)